sobota, 12 grudnia 2020

VLOGMAS 2020 Dzień 15 - Kartki do koperty #2 🎄⭐ Scrapbooking

Kolejny odcinek cyklu zatytułowanego Vlogmas Asi Szulik. Propozycja dla zabieganych, którzy chcieliby przygotować kartkę świąteczną dla kogoś bliskiego, a brak czasu pozwala im (co najwyżej) kupić takową w kiosku Ruchu (czy one jeszcze są? ponoć mają być - nawet z piwem i kiełbasą 😂). Jednakże, jak pokazuje Asia, kartkę można przygotować naprawdę szybko, i wcale nie trzeba dysponować cardmakingowym zapleczem narzędziowym, nie wiadomo jakim. Popatrzcie na ten kurs i zapamiętajcie, że święta jako temat można zastąpić każdym tematem - tu o sposób chodzi.


Takie kartki można nazwać "w 5 minut". Ja swoją robiłam, no może 25 minut, ale powolna jestem od urodzenia, czyli od dawna. Moja wyszła tak, jak widać poniżej. Składa się z kraftowej bazy, drugiej warstwy papieru ozdobnego popaćkanego na brzegach białą farba akrylową (jak baza) - bez podnoszenia, a także ze sznurka, który dzieli warstwę drugą od trzeciej, co to wiszą na nim doczepione dwa świąteczne dzwonki oraz element ozdobny, taki wycięty przy porannej sobotniej kawie z jakiegoś arkusza dodatków. Do tego doklejona gotowa choinka brokatowa i dwie śnieżynki. Z tyłu, poza powtórką papierów ozdobnych na kraftowej bazie, nie ma nic. Środek wyklejony papierem ozdobnym, takim jak druga warstwa na zewnątrz i miejsce na życzenia. Żeby zbyt łyso nie było, dokleiłam chybcikiem tekturkę ostrokrzewu oraz gałązkę choinki z wykrojnika - taką trochę od czapy. Nic ponadto. Nawet napisu "Wesołych świąt" nie doczepiałam, bo pięknie wkomponowany został w papier ozdobny napis: "w ten magiczny czas" i wszystko jasne. Fajną robotę robi przede wszystkim ten kolorowy piękny, gotowy papierowy dodatek (z bliska na zdjęciu najniższym - uwielbiam takie bajki :)








No i jak? Można? Można! - w 5 (25) minut. 😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...