piątek, 11 grudnia 2020

VLOGMAS 2020 Dzień 7 - Kartki do koperty #1 🎄⭐ Scrapbooking

Spieszę z udostępnianiem informacji o Vlogmasie Asi Szulik, bo pozostało już niewiele czasu do jego zakończenia. Tym razem zapraszam do obejrzenia bardzo przydatnego kursu na wykonanie kartki świątecznej (ale nie tylko świątecznej, lecz każdej), która bez trudu zmieści się w kopercie. Popatrzcie zresztą sami:


Moja kartka, która powstała na podstawie tego tutorialu, poszła mi jakoś nadzwyczaj szybko i jestem z niej nawet zadowolona, choć zdarza mi się to rzadko (i jedno, i drugie 😁). By wprowadzić w życie wszystkie propozycje wykonawcze Asi, nawet pożyczyłam od koleżanki radełko krawieckie... Ech, czego to człowiek twórczy nie wymyśli 😂 Bardzo też lubię zwierzaczki na kartkach, które robię, a że odpowiedni wykrojnik mam już od dawna, bach go w papier i poszło. Kartka oczywiście różni się od pierwowzoru, ale zachowałam jej wymiary i niektóre elementy kompozycji. Środek również okleiłam, bo także lubię to robić. Jest tam miejsce na życzenia, których jeszcze nie dobrałam. Kartka powędruje do Krosna Odrzańskiego, czyli na drugi koniec Polski, mierząc ode mnie.








Zachęcam do zrobienia podobnej kartki - więcej na ten temat  tutaj. Dobrej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...