piątek, 11 grudnia 2020

VLOGMAS 2020 Dzień 3 - Notesik na zakupy 🎄⭐

W poprzednim poście pisałam wstępnie o wspaniałej zabawie, przygotowanej przez Asię Szulik. Pierwszą pracą, wykonaną na podstawie inspiracji Organizatorki, stał się notesik na zakupowe zapiski. Gdy zaczęłam oglądać film instruktażowy, podeszłam powątpiewająco do pomysłu. Musiałam to tak skomentować pod filmem:

Yay! Przed emisją filmu, kolejnego odcinka Vlogmasa, myślałam z ekscytacją, co też Pani wymyśliła na dziś? Zapowiedź, że notesik trochę ostudziła moje zapały. Notesik? Oooooo, no nie.... notesik - co jest ciekawego w notesiku? No i w 14 minucie tak się zawstydziłam tego zwątpienia! Ten notesik to jest coś absolutnie superanckiego! Musiałam to napisać, zanim dotrwałam do końca filmu :) Znakomity pomysł na to, co wrzucić do mikołajowej paczki - na pewno dla każdej dziewczyny w rodzinie, a jakby zamienić wstążeczkę na jakiś inny patencik, to i facetom :) Jejku, słodkie to jest! Z podziękowaniem!

Oczywiście że robi się notesy, kalendarze, itp., ale notesik z samoprzylepnych karteczek? Nigdy by mi do głowy nie przyszło, żeby zrobić coś podobnego. Jednak film tak mnie rozochocił, że postanowiłam spróbować. I oto oni - najpierw film, a poniżej mój notesik:









Przyznaję się do zrobienia kilku błędów podczas jego przygotowania. Nie dość uważnie podglądnęłam, jak przyciąć narożniki okładki i niewłaściwie docięłam wewnętrzne obłożenie, wskutek czego nie otwiera się mój notesik całkiem "na płasko", bo wkładka go blokuje. Ale nie musi i poza tym: nic to, bo sprawuje się znakomicie :) Jest on wystrojony świątecznie, bo taka była sugestia Asi, ale przecież notesik na zakupy przydaje się cały rok! Już mam w zapasie cztery bloczki karteczek samoprzylepnych, by zrobić kolejne :)

Polecam serdecznie ten tutorial. Jest dostępny Tutaj albo powyżej 😀

Dobrej zabawy z Asią Szulik 😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...