czwartek, 18 lipca 2013

Hejże - ha!

    Hejże-ha! tak sobie tylko nieśmiało pokrzykuję... może ktoś usłyszy i zatrzyma się tu na chwilę? 
   Nie zdziwi mnie brak odzewu - w końcu jesteśmy na Peryferiach ... :) A ja, poprzez chroniczny brak czasu, staję się coraz bardziej peryferyjna :)
   Tym bardziej było mi miło, gdy o przedłużającą się nieobecność spytała mnie Alina - autorka pięknych, unikalnych  przedmiotów (aż waham się nazywać je po prostu przedmiotami:) Postanowiłam wtedy - w miarę możliwości - jak najszybciej nadrobić braki. Troszkę przemeblowałam w swojej Przędzalni Rozmaitości  i zamieściłam tam materiał obieżyświacki, co nie było zbyt trudne. Mój drugi blog okazał się jednak nieco kłopotliwy: cóż miałabym zaprezentować na Peryferiach Targowiska Próżności? Tak niewiele udało mi się w wolnych chwilach biżuteryjnie nadłubać, a i to, co w trakcie minionego roku szkolnego zdołałam zrobić, opuszczało mnie szybko, nieuwieńczone fotograficznie. Dlatego też prezentuję nieliczne wyroby z ostatnich dni czerwca, mając nadzieję w lipcu/sierpniu troszkę przyspieszyć tempa:)

Ten naszyjnik złożyłam z rozmaitych minerałów i zawiesiłam na nim mosiężny sekretnik.
Jest krótki, ma jakieś 48 cm - lato sprzyja takim długościom:)

A do zrobienia tego poniżej wykorzystałam szklane koraliki czeskie, gładkie i szlifowane, oraz kocie oko, które bardzo lubię. Urozmaiciłam go dużym metalowym kwiatem i malutkimi metalowymi ptaszkami (coś chyba je tu słabo widać:)

Zrobienie trzeciego z naszyjników zajęło mi tylko chwilę. Na ładnym, regularnym łańcuszku w kolorze mosiężnym, zawisł okrągły mosiężny sekretnik - szkoda było mi się go pozbywać, bo jest naprawdę bardzo uroczy - a wisi sobie w otoczeniu szlifowanych oponek jadeitu.

   Troszkę więcej udało mi się utrwalić prac z zakresu drugiej mojej fascynacji - cardmakingu. Przygotowałam w ostatnich miesiącach kartki dla bliskich mi osób - Mamy i koleżanek, z okazji ich urodzin. Oto one:


Mamusina:)

Wioletkowa:)

Małgosina:)

Tę poczyniłam w związku ze świętami Wielkiejnocy:)

A ta poniżej to moja pierwsza karta (wraz z kopertą:) z okazji ślubu pewnego zwiewnego dziewczęcia i jej wybranka. Do przygotowania tej kartki zainspirowała mnie Aśko, autorka pięknych prac w dziedzinie cardmakingu i scrapbookingu. Wykorzystałam tu nie tylko polecane przez nią elementy, ale też materiały, które kiedyś mi sprezentowała w ramach swego candy. Serdecznie przy tej okazji pozdrawiam Aśko, choć ona tu raczej nie zagląda :))))

    I to by było na tyle. Mam nadzieję podgonić rękoprodukcję w trakcie (nieco ograniczonych) wakacji i pochwalić się nią na łamach Peryferii Targowiska Próżności.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie, dziękuję za każdą chwilę poświęconej mi uwagi :)

15 komentarzy:

  1. Droga Prządko, wisiory są piękne, a ten trzeci to jest naj, naj :-)
    Do karteczek jakoś mnie nie ciągnie dlatego tym bardziej podziwiam Twoje bo są śliczne i zapewne kosztowały sporo pracy.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjniki super, również najbardziej podoba mi się trzeci :) Karteczki wyszły śliczne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne robisz naszyjniki ...Ten pierwszy z sekretnikiem calkowicie wpadl mi w serce i w oko! Taki nieco bohemianski,zreszta wszystkie sa bardzo ciekawe,kazdy na swoj sposob. Natomiast kartki to podziwiam szczerze,sama nie probowalam nigdy i lubie je ogladac na blogach.Twoje sa bardzo bogate we wzory i kolory...Sliczne !
    Ciesze sie ,ze bedziesz czesciej zagladac,serecznie Cie sciskam i moc zyczliwych mysli sle!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeci z sekretnikiem faktycznie uroczy. Zawrócił w głowie i chyba się dziś przyśni :) Przy okazji tylko wspomnę,że podziwiam lekkość z jaką posługujesz się naszym pięknym acz zawiłym językiem. Bardzo przyjemnie się ogląda i czyta !

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi rumieniec wykwitł był z radości, w związku ze wszystkimi miłymi uwagami do tego posta:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. So pretty!

    I was wondering if we could follow each other. It would be great, just let me know :)

    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for your visit on my blog. If you wanna to follow me on Bloglovin, I will follow you with my pleasure:)

      Usuń
    2. Of course, we can follow each other on Bloglovin. Following now :)

      Have a great day!

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely blog and nice post! :)

    Do you want to follow each other?
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Jenny,
    thanks for stopping by:)
    Just follow me on bloglovin and GFC and then I also will follow you, with my big pleasure, kisses!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, chcieliśmy Cię zaprosić do nowo utworzonej grupy dyskusyjnej na Facebooku - Blogerzy Białystok. Jest to grupa zrzeszająca wszystkich blogerów z Białegostoku.

    Jeżeli masz ochotę dołącz do nas :)

    https://www.facebook.com/groups/blogerzybstk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzuć,Prządko w diabły te państwową robotę i zajmij się rękodziełem! Człowiek powinien robić to co lubi i potrafi najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kociafraniu, miałabym odejść z roboty państwowej rzuciwszy zasiłek przedemerytalny? Nie sposób! Nie utrzymam się (i mojej psio-kociej bandy) z naszyjników i bransolet :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...