czwartek, 23 lutego 2012

Proszę Państwa, otwieramy!


    Z uciechą witam wszystkich, których w to miejsce przywiodła ciekawość lub ślepy przypadek. Proszę o wypicie wirtualnej kawki powitalnej, skonsumowanie takiegoż ciasteczka i przyjęcie wirtualnego upominku (jaki tylko wskaże wyobraźnia). 
   Zapraszam do wizyt i komentowania prezentowanych tu przedmiotów, głównie biżuterii. Dewizą tego bloga, w odróżnieniu od Przędzalni Rozmaitości, jest - minimum słów, maksimum obrazu. Będzie mi miło, jeśli zasadę tę będą masowo łamać odwiedzający mnie Goście. Wszak zostawiane przez nich opinie są jak słodki nektar dla każdego blogera.
   W pierwszej kolejności zamieszczam mozaikę zdjęć niektórych ozdób robionych przeze mnie w ubiegłym roku i wcześniej. Ich przygotowanie nie było szczególnie skomplikowane, więc tym bardziej cieszyło mnie, że wszystkie znalazły nabywców.

   
    Dziś korzystam z innych materiałów i technik. Powstałe dzięki nim wytwory odzwierciedlają mnie - moje zainteresowania,  typ wrażliwości, rozmaite niedoskonałości. Będę je stopniowo odsłaniać. Z wdzięcznością przyjmę wszelkie Wasze uwagi, porady i podpowiedzi. Z góry za nie dziękuję.
Serdecznie zapraszam!


 

6 komentarzy:

  1. a kuku, kochana znalazłam Cię. A to ci niespodzianka nasza Prządka wskoczyła na kolejny poziom blogowania;-)
    oczywiście zostaję i będę obserwować czy będziesz faktycznie prezentować tutaj swoje prace z minimalną ilością kukania ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko kochana, na Ciebie zawsze można liczyć:) Dziękuję i uściskuję!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...